-54.7%

נעלי הוקה – HOKA Bondi 8 Camellia Peach

iginal price was: 660.00₪.Current price is: 299.00₪.

המחיר המוצג כעת אחרי הנחה נוספת, מהרו להזמין המלאי אוזל ומוגבל.

במלאי , .

פרטים

נעלי הוקה-HOKA Bondi 8 

נעל הוקה לאימונים איכותיים ונוחות מקסימלית טכנולוגיה מיוחדת קלת משקל . קרבון  X 2 ועוד דגמים רבים באתרנו תוכננו כך שתוכל להעניק לך ולאפשר לך להגשים את המטרות שהצבת לעצמך בריצה, באימונים ובתחרויות. עם פלטת סיבי קרבון ושיכוך מלא

גפה: עשויה מיחידת לייקרה שלמה עבה במיוחד שמתאימה עצמה בדיוק  ל כף הרגל.

סוליה: חדשנית ופורצת דרך. בנויה משתי שכבות של  EVA שביניהן פלטת סיבי קרבון מיוחדת להרגשת בולם פנימי נוח השכבה העליונה “מוקצפת” משככת וקלילה ארגונומית וטכנולוגית בעקב, ו-  EVA דחוס וקשיח יותר בחלק הקדמי להחזרת אנרגיה מירבית ועוצמתית. עיצוב ה- META ROCKER הקלאסי של הוקה

רוצו בכייף עם נעלי ההוקה HOKA.

צבע: קמליה אפרסק

COLOR: Camellia Peach

יציבות כולל חיכוך נוח עמידות מאד וקלות.

נעל ריצה חדשנית של HOKA עם פלטת קרבון לאימוני ריצה איכותיים ויוצאי דופן. יצירה טכנולוגית בעיצוב מיוחד, ומכונת ריצה למרחקים ארוכים. BONDI X החדשה תוכננה כך שתוכלו לשפר את יכולותיכם באימונים השגרתיים ובריצת ארוכות.
BONDI X מצטיינת בשיכוך מעולה בכל קנה מידה, ביציבות מדהימה בתנועה, בנחיתה ובתגובתה המהירה והנעימה בזכות פלטת הקרבון המורכבת במרכז הסוליה שלה.

גפה: קלה, אוורירית ונעימה, עוטפת היטב ובמדויק את כף הרגל. הלשון של הנעל א-סימטרית וקצרה יחסית. תוכננה במיוחד כך שתתרים לקרסול בזמן התנועה שלו.

סוליה: עיצוב חדשני המדגיש עוד יותר את הייחודיות של HOKA: בלימה מושלמת בנחיתה וגלגול מהיר של כף הרגל לקראת הצעד הבא, בתוספת דחיפה והחזר אנרגיה משמעותיים מפלטת הקרבון שבמרכז הסוליה. העקב גבוה יותר ומעניק שיכוך מדהים.
חלקו האחורי של עקב הסוליה שסוע בצורת V ומגביר את גלגול כף הרגל לעבר הבהונות והצעד הבא. הסוליה בנויה משלוש שכבות עליה מתלבשת הגפה. בחלק העליון של EVA המוכר של HOKA, המרכז, פלטת סיבי קרבון בעיצוב ארגונומי עם מזלג קדמי לגמישות בבהונות, ובחלק התחתון EVA מיוחד שיכולת הספיגה שלו השתפרה עוד יותר.
חלקה החיצוני של הסוליה מצויד בכריות גומי המשפרות את האחיזה עם משטח הריצה.

עם BONDI X תוכלו להשיג יותר!

הדגם מתאים לריצת כביש- ניטרלית ולכל המרחקים.

Additional information

מידה

36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45

בחר אישה או גבר

גברים, נשים