New

נעלי סאקוני – Saucony Triumph Black White

349.00

המחיר המוצג כעת אחרי הנחה נוספת, מהרו להזמין המלאי אוזל ומוגבל.

12 in stock , , .
    FREE SHIPPING-משלוח חינם

מבצע מטורף ,כל ההנחות והמבצעים והקופונים כבר במחיר בפנים ובכל המידות כמובן

פרטים

נעלי סאקוניSaucony Triumph Black White

Saucony Triumph – נעלי ריצה מתקדמות לנוחות מקסימלית

דגם Saucony Triumph

הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר של חברת סאקוני, ומתאים במיוחד לרצים שמחפשים נעליים עם תמיכה גבוהה, רכות יוצאת דופן וטכנולוגיה מתקדמת שמבטיחה ריצה חלקה ונוחה. הדגם החדש Triumph 21 ממשיך את קודמיו בסדרה ומביא עימו מספר חידושים משמעותיים.

יתרונות עיקריים  Saucony Triumph

  1. נוחות מרבית – אחד מהיתרונות הגדולים של נעלי Saucony Triumph הוא השימוש בטכנולוגיית ה-PWRRUN+, חומר בולמי זעזועים שמספק תחושה רכה במיוחד. החומר הזה שומר על משקלו הקל גם כשהוא מעניק תמיכה רבה, מה שמאפשר ריצה חלקה לאורך זמן.
  2. עמידות ואורך חיים – הסוליה החיצונית עשויה מחומרים עמידים שמיועדים להחזיק מעמד בריצות ממושכות. נעלי ה-Triumph עמידות בשחיקה ומציעות אחיזה טובה במשטחים שונים, מה שהופך אותן למתאימות לריצה גם בדרכים לא סלולות.
  3. שיכוך ובלימת זעזועים – טכנולוגיית ה-PWRRUN+ יחד עם עיצוב מתקדם של סוליה בעובי משתנה מספקת בלימת זעזועים אופטימלית, במיוחד בריצות ארוכות או כשנחוצה תמיכה מוגברת במפרקים ובברכיים.
  4. תמיכה ויציבות – הודות למבנה יציב של הסוליה הפנימית, נעלי ה-Triumph מתאימות לרצים הזקוקים לתמיכה נוספת לקשת כף הרגל, מה שמקטין את העומס על הגוף בזמן הריצה.
  5. אוורור ונוחות כללי – חומרי הבד העליונים של הנעליים עוצבו בצורה מאווררת מאוד, מה שמאפשר לרגל לנשום גם במזג אוויר חם. הנעל מתאימה בצורה מושלמת לרגל בזכות בטנה פנימית מרופדת וגמישה.

ממה מורכב דגם Saucony Triumph?

  1. חלק עליון מאוורר ומתקדם – הנעל עשויה מבד רשת גמיש ומאוורר, שמבטיח נוחות ומאפשר לרגל להישאר יבשה גם במאמץ ממושך.
  2. סוליה ביניים עם טכנולוגיית PWRRUN+ – זהו חומר ייחודי לסאקוני, שמספק רכות וקלות בשכבה הבינונית, תוך שמירה על עמידות מצוינת לאורך זמן.
  3. סוליה חיצונית גומי עמיד – הסוליה החיצונית עשויה מגומי מיוחד העמיד בפני שחיקה, עם דפוסי אחיזה שמעניקים ביטחון בכל צעד ומונעים החלקה במשטחים חלקים או לא אחידים.
  4. משקל קל – למרות התמיכה הרבה והבלימה המתקדמת, Saucony Triumph מצליחות לשמור על משקל נמוך יחסית לנעליים מקטגוריה זו, מה שמסייע בשמירה על קצב ריצה גבוה ונוחות מקסימלית.

למי מתאימות נעלי Saucony Triumph?

נעלי Saucony Triumph מיועדות בעיקר לרצים המחפשים נעל עם שיכוך גבוה ותחושת רכות לאורך הריצה. הנעל מתאימה במיוחד לריצות ארוכות, בהן יש צורך בנוחות ממושכת ובתמיכה גבוהה. היא מצוינת לרצים שמבצעים ריצות יומיות ורוצים לשמור על הרגליים מפני פציעות ועומסים מצטברים.

Saucony Triumph 21 ו-Saucony Triumph 20 מציעים עדכונים משופרים לעומת הדגמים הקודמים בסדרה, והם ממשיכים להציע את אותם יתרונות של נוחות, רכות ובלימת זעזועים שמשכו אליהם כל כך הרבה רצים ברחבי העולם.

צבע: שחור לבן

COLOR: BLACK WHITE

יציבות כולל חיכוך נוח עמידות מאד וקלות.

Additional information

מידה

36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46

בחר אישה או גבר

גברים, נשים